lamari
فهرست مطالب

چهارمین دوره قرعه کشی خودرو لاماری ایما برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی خودروی لاماری ایما با حضور مسئولان نمایندگان وزارت صمت، مدیران شرکت آرین پارس موتور و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این قرعه کشی، که در ۳ طرح فرسوده، جوانی و عادی برگزار شد، ۷۶۳۰۲ نفر شرکت کرده بودند.

در جدیدترین مرحله از فروش خودرو لاماری ایما سه طرح فروش عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده برای متقاضیان مشمول قرار داده شد و تحویل خودرو به صورت 90 روزه تعیین شده است.

برای متقاضیان طرح‌های فروش عادی، جوانی جمعیت ظرفیت رزرو 100 درصدی و در جایگزینی خودروهای فرسوده ظرفیت رزرو صفر در نظر گرفته شده است.

اعلام نتایج به صورت پیامکی خواهد بود و پس از انجام استعلام‌های لازم برندگان قرعه‌کشی خودرو لاماری ایما تا روز سه شنبه 26 مهرماه 1401 از وضعیت خود مطلع خواهند شد.

مجموعا 76302 نفر در آخرین شرایط فروش خودرو لاماری ایما شرکت نموده اند که 69999 برای طرح عادی ، 4570 طرح جوانی جمعیت و 1733 طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ثبت‌نام کرده اند.

در این دوره از فروش شرکت آرین پارس موتور،  ظرفیت کل 500 دستگاهی برای  لاماری ایما در نظر گرفته شده بود، که بنا به مصوبه وزارت صمت 50 درصد از ظرفیت یعنی 250 دستگاه خودرو به طرح جوانی جمعیت ،200 دستگاه فروش عادی و 50 دستگاه به بخش جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص داده شده است.

لازم به ذکر است که فروش فوق‌العاده خودروی لاماری ایما از روز دوشنبه 18 مهر آغاز و 21 مهر پایان یافت. در این دوره خودرو لاماری ایما  بدون افزایش قیمت نسبت به دوره قبلی معادل  ١٠٬٩۴٠٬٠٠٠٬٠٠٠ ریال ﻭ ﺑﺎ ﻣﻮﻋﺪ ﺗﺤﻮیل ٩٠ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﺭﯼ به در قالب طرح صورت قرعه‌کشی عرضه شد.