lamari

افتتاحیه شوروم نمایندگی علمداری کد 2601 در استان البرز

افتتاحیه شوروم نمایندگی علمداری کد 2601 در استان البرز

فهرست مطالب

شب گذشته طی مراسمی در نمایندگی علمداری کد 2601 لاماری در استان البرز  ضمن افتتاح از شوروم اختصاصی خود از  رنگ جدید لاماری قرمز پرده برداری کرده است.

شرکت آرین پارس موتور دومین شوروم استانداردسازی شده با هویت معماری و‌ بصری اختصاصی برند لاماری را در استان البرز رونمایی کرد. نمایندگی 2601  با این حساب دومین شعبه استانداردسازی شده لاماری در کشور خواهد بود.

لاماری ایما محصول جدید  از این به بعد درشرکت آرین موتور پارس شوروم جدید نمایندگی لاماری در استان البرز قابل بازدید است. بعد از افتتاح نخستین واحد  از نمایندگی استاندارد برند لاماری در شهر مشهد، اینبار نوبت به استان البرز رسید تا دومین شوروم خاص و دیدنی برند لاماری را در خود جای دهد.

نمایندگی علمداری کرج دومین شوروم این برند محسوب می شود که از نظر فضای کاری و کاربردی و سبک طراحی و معماری داخلی مطابق با استانداردهای تدوین شده این شرکت محسوب میشود.

در حال حاضر و تا به این لحظه تعداد نمایندگان لاماری در سطح کشور به ۲۵ نمایندگی رسیده. از این تعداد ۷ نمایندگی در نقاط مختلف تهران قرار دارند. از شرقی‌ترین نقطه تا غربی‌ترین نقطه پایتخت تحت پوشش سرویس شبکه فروش و خدمات پس از فروش  لاماری قرار خواهند گرفت.

افتتاح شوروم جدید لاماری در استان البرز

لازم به ذکر است، نمایندگی علمداری کرج  با ارتفاع ۱۱ متری تا سقف، مساحت زیربنای ۳۹۰ مترمربع در کف و ۱۸۰ متر در طبقات فوقانی به صورت یک بالکن و یک نیم طبقه، شرایط منحصربه فردی را به عنوان یک نمایشگاه ایجاد کرده که با توجه به استانداردهای شرکت آرین امکان نمایش ۴ مدل خودرو را دارا است.

وجود اتاق‌های معلق و طراحی منحنی و شیشه‌دار اتاق‌های انتظار و عقد قرارداد از شاخصه‌های اصلی این نمایندگی به حساب می‌آید. با افتتاح شوروم جدید لاماری در استان البرز، هموطنان عزیز ساکن در این استان می توان از نزدیک خودروی زیبا و جدید لاماری را بررسی نمایند.

مشخصات فنی لاماری ایما

  • پیشرانه: ۴ سیلندر ۱٫۵ لیتری توربوشارژ
  • قدرت پیشرانه: ۱۹۵ اسب بخار
  • گشتاور: ۲۸۵ نیوتن متر
  • جعبه دنده: ۷سرعته دوکلاچه (تَر)
  • شتاب صفر تاصد: ۹٫۵ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۱۶۰ کیلومتر برساعت
  • وزن: ۱۵۵۰ کیلوگرم
  • مصرف سوخت ترکیبی: ۶٫۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
 

 

آدرس نمایندگی علمداری کد 2106 :

خدمات پس از فروش: کرج، پل فردیس ابتدای جاده ملارد کنار گذز پل سرحد آباد پ 25
8الی20

فروش :

عظیمیه خ شهیدان شجاعی( بلوار بسیج) پ 495

تلفن تماس خدمات:

02636615027

02632541984