lamari

لاماری ایما با خدمات پس از فروش گسترده

لاماری ایما با خدمات پس از فروش گسترده

فهرست مطالب

این روزها خرید خودروهای مونتاژی برای مصرف‌کنندگان ایرانی به یک معمای چند مجهولی تبدیل شده است. خرید و انتخاب خودرویی که به طور همزمان زیبا و کارآمد باشد و خدمات پس از فروش گسترده‌ای در سطح کشور دریافت کند،‌ برای مشتریان چندان آسان نیست.

 قیمت خودرو نیز همواره یک عامل تاثیرگذار در انتخاب نهایی مشتریان است. لاماری ایما  در این بین می تواند انتخابی ایده‌آل باشد که چرایی آن را در مطلب پیش‌رو شرح خواهیم داد.

نگاهی به لاماری ایما آرین پارس موتور

لاماری ایما نخستین محصول مونتاژی گروه آرین پارس موتور در بخش خودروهای سواری است. تولید این محصول از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا به امروز ادامه دارد. لاماری ایما به‌عنوان یک کراس‌اوور متوسط در کنار رقبای متعدد در این کلاس وارد بازار شد  و با وجود اینکه به نظر می‌رسیدکار برای این محصول چندان  آسان نیست، طی مدت زمانی کوتاه توانست در بازار ایران به محبوبیت دست یابد.

استاندارسازی نمایندگی خدمات پس از فروش لاماری در مشهد

 

مشخصات فنی، نخستین مزیت

لاماری ایما همانند بسیاری از خودروهای هم‌کلاس خود، به موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژر مجهز است. با این حال نخستین مزیت این محصول را همین موتور تشکیل می‌دهد. این پیشرانه از فناوری‌های مدرن بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد. استفاده از این فناوری‌ها در کنار برنامه‌ریزی مناسب کامپیوتر خودرو، باعث می‌شود تا راننده راندمان فوق‌العاده‌ای را از این موتور دریافت کند.

حداکثر راندمان این پیشرانه، 195 اسب‌بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور است که اعداد مناسبی برای یک پیشرانه کم‌حجم هستند. عملکرد اسپرت لاماری ایما با گیربکس این خودرو تکمیل می‌شود، جایی که شاهد استفاده از جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه از نوع تر یا (Wet) در این خودرو هستیم.

لاماری ایما آرین پارس موتور

جعبه دنده‌های دوکلاچه تر، به طور همزمان کارآمد و پایدار هستند. این نوع از گیربکس قابلیت تعویض سریع دنده‌ها را در اختیار راننده قرار می‌دهد و در بلندمدت نیز عملکرد خود را حفظ می‌کند.

دلیل این موضوع وجود روغن در محفظه گیربکس خودرو است که باعث می‌شود تا دیسک‌ها بیش از حد گرم نشوند و به یکدیگر نچسبند.  در نتیجه عملکرد خودرو در بلندمدت حفظ خواهد شد و همین باعث می‌شود تا شاهد  مشکلاتی دیگر خودروهای مجهز به گیربکس دوکلاچه تر، نباشیم.

تجهیزات لاماری ایما

لاماری ایما از نظر ایمنی عملکرد مطلوبی را به نمایش می‌گذارد. این خودرو به 6 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، سیستم ترمز اضطراری و ترمز کمکی مجهز است. لاماری ایما با تکیه بر این امکانات، موفق شده است تا پنج ستاره ایمنی را از موسسه ایمنی یوروانکپ کسب کند.

در بخش تجهیزات رفاهی نیز لاماری ایما امکانات استاندارد و مطلوب یک مشتری را در سطح جهانی در اختیار او قرار می‌دهد.

lamari

آینه های جانبی برقی به همراه چراغ خوش آمد گویی و گرمکن، سیستم مالتی مدیا با قابلیت اتصال به بلوتوث، صفحه کیلومتر تمام دیجیتال 10.25 اینچی، فرمان چرمی دی کات: مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیا، تیغه های برف پاک کن جلو به صورت ژله ای، دوربین ثبت وقایع رانندگی، مجهز به خروجی 12 و 5 ولت USB(ردیف جلو و عقب)، انتخاب حالت رانندگی (eco ، sport)، سیستم ورود بدون کلید هوشمند(Keyless)، روشنایی خودکار چراغ های جلو(Auto Light)، چراغ های روشنایی در روز(Day Light)، پوشش چرمی صندلی، قابلیت تا شدن صندلی های عقب، سیستم تهرویه هوای داخل کابین (AQS)، مجهز به دریچه هوا برای سرنشینان عقب، مجهز به سیستم Power Windows، سیستم برخورد با مانع شیشه بالابر و سان روف، سان روف پانورامیک دو حالته به همراه پرده برقی، سنسور پارک عقب، کول باکس، مجهز به کنسول میانی ردیف جلو و عقب، قابلیت اتصال wifi، ایربگ سرنشینان جلو: جانبی و پرده ای، کمربند سه نقطه ای مجهز به پیش کشنده، اتصال صندلی کودک (isofix)، ترمز پارک برقی(EPB)، سیستم توقف خودکار (Auto Hold)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو(ESC)، سیستم کنترل حرکت خودرو در سرپایینی(HDC)، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی(HAC)، سیستم کنترل کشش خودرو(TCS)، سیستم کمک ترمز(HBA-BAS)، سیستم پایش فشار باد تایرها(TPMS)، سیستم ضد سرقت الکترونیکی، بخشی از تجهیزات این کراس‌اوور را تشکیل می‌دهند که برای اکثر مشتریان رضایت‌بخش است.

خدمات پس از فروش، برگ برنده لاماری ایما

همان‌طور که در مقدمه مطلب اشاره کردیم، یکی از نیازهای مشتریان ایرانی در بخش خودروهای مونتاژی، ارائه خدمات پس از فروش گسترده است. در این زمینه آرین پارس موتور می‌تواند عملکرد مطلوبی را از خود ارائه دهد و رضایت خریداران لاماری ایما را جلب کند.

موضوع خرید خودرو به جز انتخاب برند خودرو زوایای مهم دیگری هم دارد که مهمترین آن شرکت عرضه کننده خودرو است.

در روزهایی که با توجه به باز شدن واردات و از طرف دیگر تعدد برندهای به خصوص چینی در بازار زیاد شده است، انتخاب خودرو برای بسیاری خریداران تبدیل به تصمیمی به نسبت دشوار شده است.

یکی از مواردی که باید فارغ از برند به آن توجه کرد، شرکت عرضه کننده خودرو است.

lamari

 

آرین موتور در دوره قبلی واردات خودرو دو برند معروف و از طرف دیگر بسیار با کیفیت را به بازار عرضه کرد؛ میتسوبیشی و دی‌اس. یک برند معتبر و خوشنام چینی و یک برند معتبر فرانسوی. اما این تنها دلیل نیست، مهم‌تر از عرضه این ۲ خودرو و شرایط فروش در آن زمان، سیاست‌های کلان آرین سرمایه در سال‌های بعد از عرضه و آغاز مجدد تحریم‌ها است.

lamari

 

در شرایطی که بعد از تحریم، قریب به اتفاق شرکت‌ها توشه خود را جمع کردند و رفتند، بسیاری از شرکت‌های واردکننده هم  آرام آرام بساطشان را بر چیدند و اکنون خریداران محصولاتشان با مشکلات زیادی روبرو هستند؛ اما در همان روزها آرین موتور نه تنها اقدام به کاهش نیروهایش و کم کردن فعالیتش‌هایش نکرد، به سرعت وارد فضای تولید خودرو شد و حوزه فعالیت خود را گسترش داد.

 

از سوی دیگر آرین موتور طی سال‌های ممنوعیت واردات سرویس دهی به دارندگان محصولات میتسوبیشی و دی‌اس را ادامه داد .

حال آرین پارس موتور یک شبکه گسترده از 26 نماینده فروش و خدمات پس از فروش در نوزده استان کشور را ایجادکرده است. در نتیجه مشتریان می‌توانند با هماهنگی قبلی به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند و بدون نگرانی در خصوص تامین قطعات، خدمات لازم را دریافت کنند. این خدمات شامل سرویس‌های دوره‌ای، صافکاری و نقاشی، مکانیکی و جلوبندی، خدمات الکتریکی و ….. است .

lamari

 

دارندگان خودروی لاماری ایما می توانند جهت اطلاع از آدرس نمایندگی‌های این محصول به  لینک آدرس نمایندگی مجاز لاماری  مراجعه و با هماهنگی قبلی به نمایندگی‌های مجاز این برند در سراسر کشورمراجعه کنند.